dll error php4ts.dll

Posts that are done/fixed/closed or aged! for this section are placed in here to keep the forum in shape & more viewable!
Axtrus

dll error php4ts.dll

Unread post by Axtrus » 03 Dec 2012, 20:25

Hi @ all

When i start ECC i become a error

php-win.exe - Einsprungpunkt nicht gefunden
der prozedureinsprungpunkt zend_wrong-param-count wurde in der dll php4ts.dll nicht gefunden. ?

When i click ok then starts the programm but why the error message and wher become i the dll i have search by google and i found the dll but it is not the right file. :rolleyes:

Mann mein Englisch ist sauschlecht aber ich schreibe es nochmal auf Deutsch.

Wenn ich ECC starte kommt diese Fehlermeldung die Dateien liegen ja im Windows System ordner ich habe auch schon versucht diese DLL mit anderen im Internet zu tauschen aber vergebens. Es kommt immer die gleiche meldung . Wie kann ich den fehler beheben und was ist das für eine Datei ist die sonst wichtig ? Ich habe bei meinen anderen Rechnern Win XP und Vista die Datei garnicht gefunden.

I have found the Error :happy:

I have deinstalling php5.4 what the Programm Secunia PSI Installed.And then ECC Running with no Errors :thumb:

Phoenix
ECC Developer 2006-2016

Re: dll error php4ts.dll

Unread post by Phoenix » 03 Dec 2012, 22:51

Hi Axtrus,

You English is fine :yes_head:

That's right...ECC cannot function on a computer where PHP is already installed (eg. a Webserver) :sorcerer:
Sebastiaan Ebeltjes | ECC Developer 2006-2016 | ECC Forum Admin | Phoenix Interactive WebMaster
[- ECC programs -]
eccUpdate, eccScriptSystem, GtkThemeSelect, DatFileUpdater (DFU), ImagePackCenter (IPC), eccDiagnostics, 3dGallery, iccImageInject
eccKameleonCode, eccCreateStartmenuShotcut, eccThirdPartyConfig (TPC), EmuMoviesDownloader (EMD), eccVideoPlayer
MobyGamesImporter (MGI), ECC Amiga GetGemusConfig.

Locked